Asian Building Techniques for Colonial Manila: Reviewing the Concept of Cultural Hybridity
Órganos y espacio sonoro en el siglo XVIII sevillano
Manila, 1645
Musealizar el Fuerte del Morro (La Habana). Posibilidades desde la percepción del visitante
Arquitecturas del Poder en el Caribe y el Sudeste Asiático. 1729-1764
El Caribe durante la Guerra de los Siete Años. El espionaje británico sobre las fortificaciones españolas y francesas
Measurement of W± boson production in Pb+Pb collisions at √sNN=5.02Te with the ATLAS detector
Search for heavy charged long-lived particles in proton–proton collisions at√ s= 13TeV using an ionisation measurement with the ATLAS detector
Culture, Technology and the Image: Techniques of Engaging with Visual Culture
Measurements of W and Z boson production in pp collisions at√ s= 5.02 TeV with the ATLAS detector
Observation of Electroweak Production of a Same-Sign Boson Pair in Association with Two Jets in Collisions at with the ATLAS Detector
Measurements of W and Z boson production in pp collisions at TeV with the ATLAS detector
Ingenieros italianos al servicio de la Corona hispana. Entre el liderazgo técnico y el espionaje
San José con el Niño y Cristo del Huerto
Connecting Archaeology and National Identity: Between Ideology and Evidentiary Reality
Search for electroweak diboson production in association with a high-mass dijet system in semileptonic final states in collisions at with the ATLAS …
Taín Guzmán, Miguel: A Medici Pilgrimage: The Devotional journey of Cosimo III to Santiago de Compostela (1669)[Reseña]
Search for electroweak diboson production in association with a high-mass dijet system in semileptonic final states in pp collisions at s= 13 TeV with the ATLAS detector
Measurement of the inclusive isolated-photon cross section in pp collisions at √s = 13 TeV using 36 fb−1 of ATLAS data
Taín Guzmán, Miguel: A Medici Pilgrimage: The Devotional journey of Cosimo III to Santiago de Compostela (1669). Londres: Harvey Miller Publishers, 2018, 150 pp, 152 ilus.[ISBN …
Meaurement of the incluive iolated-photon cro ection in pp colliion at $$qrt {} $$= 13 TeV uing 36 fb− 1 of ATLAS data
Search for diboson resonances in hadronic final states in 139 fb−1 of pp collisions at √s = 13 TeV with the ATLAS detector
Divine Shine: Light in eighteenth century religious architecture: Spain, Mexico and the Philippines.
Evidence for the production of three massive vector bosons with the ATLAS detector
Resolution of the ATLAS muon spectrometer monitored drift tubes in LHC Run 2
Measurement of the tt Z and tt W cross sections in proton-proton collisions at s= 13 TeV with the ATLAS detector MEASUREMENT of the tt Z and tt W… AABOUD et al.
Measurement of fiducial and differential W+W- production cross-sections at √s=13 TeV with the ATLAS detector
Measurement of W± -boson and Z-boson production cross-sections in pp collisions at √s=2.76 TeV with the ATLAS detector
Measurement of ZZ production in the ℓℓνν final state with the ATLAS detector in pp collisions at√ s= 13 TeV
Consideraciones iniciales sobre la gestión de la luz natural en la arquitectura del siglo XVIII
Mestizo Musical Iconography: Manila’s Santo Niño Cradle
A Medici Pilgrimage: The Devotional journey of Cosimo III to Santiago de Compostela (1669)
The heritage character and service quality in urban defensive structures renovated as hotels
Transcultural Fights: Fortification in Southeast Asian Seas during the Eighteenth Century
Fortificaciones francesas en el Caribe frente a los ataques de la Guerra de los Siete Años
Fotogrametría y análisis lumínico Interacciones en el estudio de la arquitectura barroca
iArtHis_Lab
iArtHis_Lab se configura como un laboratorio de investigación, innovación y formación (vinculado al Departamento de Historia del Arte de la Universidad de Málaga) para el desarrollo de los estudios digitales sobre la cultura artística, y en particular para el progreso y consolidación de la Historia del Arte Digital en nuestro país.
Conscientes del nuevo paradigma social, epistemológico, cultural y crítico, iArtHis_Lab nace con el objetivo de insertar los estudios sobre la cultura artística en general, y de historia del arte en particular, en la corriente de los cambios operados en la economía del conocimiento (procesos de producción, distribución, consumo y reutilización), en las interacciones sociales, los regímenes de formación y aprendizaje (expandido, extra-académico), y en los nuevos ecosistemas y flujos de investigación (colaborativos, abiertos, procesuales), donde las barreras entre lo científico-técnico, las artes y las humanidades se difuminan.
Por tanto, su misión es afrontar los retos epistemológicos, metodológicos, institucionales y culturales que las nuevas condiciones tecnológicas, científicas, intelectuales, culturales y sociales de nuestro mundo digital están propiciando en los procesos de análisis, investigación, comprensión y recepción de la cultura artística, y en particular en el ámbito de la Historia del Arte.