RedDwarfData: a simplified dataset of StarCraft matches Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Studying real traffic and mobility scenarios for a Smart City using a new monitoring and tracking system Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
A performance assessment of evolutionary algorithms in volunteer computing environments: The importance of entropy Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Driving in TORCS using modular fuzzy controllers Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Ranking Programming Languages for Evolutionary Algorithm Operations Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Wireless monitoring and tracking system for vehicles: A study case in an urban scenario Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Genetic Programming: 20th European Conference, EuroGP 2017, Amsterdam, The Netherlands, April 19-21, 2017, Proceedings Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Early Prediction of the Winner in StarCraft Matches. Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Applying computational intelligence methods for predicting the sales of newly published books in a real editorial business management environment Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Analysing the influence of the fitness function on genetically programmed bots for a real-time strategy game Publicado en 31/12/2017 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
NodIO: A Framework and Architecture for Pool-based Evolutionary Computation Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Studying the effect of population size in distributed evolutionary algorithms on heterogeneous clusters Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Medida eficaz de la velocidad y densidad del tráfico utilizando la tecnología móvil de los vehículos Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Performance for the masses: Experiments with A web based architecture to harness volunteer resources for low cost distributed evolutionary computation Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
The human in the loop: volunteer-based metacomputers as a socio-technical system Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
A novel wireless mobility monitoring and tracking system: Applications for smart traffic Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Simulation approach for optimal maintenance intervals estimation of electronic devices Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Benchmarking languages for evolutionary algorithms Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
There can be only one: Evolving rts bots via joust selection Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Evolutionary Computation in Combinatorial Optimization: 16th European Conference, EvoCOP 2016, Porto, Portugal, March 30–April 1, 2016, Proceedings Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
The story of their lives: Massive procedural generation of heroes’ journeys using evolved agent-based models and logical reasoning Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Addressing high dimensional multi-objective optimization problems by coevolutionary islands with overlapping search spaces Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
NodIO, a JavaScript framework for volunteer-based evolutionary algorithms: first results Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
The uncertainty quandary: a study in the context of the evolutionary optimization in games and other uncertain environments Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Ranking the Performance of Compiled and Interpreted Languages in Genetic Algorithms Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Monte Carlo simulation model for estimation of reliability indexes of electronic means Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Living-UGR: Una Aventura Gráfica Geolocalizada para Difundir el Patrimonio de la Universidad de Granada. Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Speed and density measurement for road traffic using mobile technology in cars Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Sólo Puede Quedar Uno: Evolución de Bots para RTS Basada en Supervivencia. Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Evolutionary deckbuilding in hearthstone Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Evolutionary Computation in Combinatorial Optimization Publicado en 31/12/2016 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Cybersecurity and honeypots: Experience in a scientific network infrastructure Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
There is noisy lunch: A study of noise in evolutionary optimization problems Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
There is no fast lunch: an examination of the running speed of evolutionary algorithms in several languages Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Corporate security solutions for BYOD: A novel user-centric and self-adaptive system Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Towards automatic StarCraft strategy generation using genetic programming Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Designing and Modeling a Browser-Based DistributedEvolutionary Computation System Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Soft computing techniques applied to corporate and personal security Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
A research agenda for metaheuristic standardization Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
How the world was MADE: parametrization of evolved agent-based models for backstory generation Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
It’s time to stop: A comparison of termination conditions in the evolution of game bots Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Modeling browser-based distributed evolutionary computation systems Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
An Overview on the Termination Conditions in the Evolution of Game Bots. Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Modelling a human-like bot in a first person shooter game Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
A Methodology to Develop Service Oriented Evolutionary Algorithms Publicado en 31/12/2015 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Genetic Programming: 17th European Conference, EuroGP 2014, Granada, Spain, April 23-25, 2014, Revised Selected Papers Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Progamer: aprendiendo a programar usando videojuegos como metáfora para visualización de código Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez