Co-evolutionary optimization of autonomous agents in a real-time strategy game Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Tree depth influence in genetic programming for generation of competitive agents for RTS games Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Emerging archetypes in massive artificial societies for literary purposes using genetic algorithms Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Creating autonomous agents for playing Super Mario Bros game by means of evolutionary finite state machines Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Service oriented architecture for adaptive evolutionary algorithms: implementation and applications Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Studying individualized transit indicators using a new low-cost information system Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Genetic Programming: 17th European Conference, EuroGP 2014, Granada, Spain, April 23-25, 2014, Revised Selected Papers Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Progamer: aprendiendo a programar usando videojuegos como metáfora para visualización de código Publicado en 31/12/2014 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Designing and Evolving an Unreal TournamentTM 2004 Expert Bot Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Evolving the strategies of agents for the ANTS game Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Service oriented evolutionary algorithms Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Cloud-based evolutionary algorithms: An algorithmic study Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Deploying intelligent e-health services in a mobile gateway Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Evolutionary FSM-Based Agents for Playing Super Mario Game Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Predicción de tráfico mediante co-evolución de Redes Neuronales de Funciones de Base Radial y selección de variables de entrada Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Servidores web de altas prestaciones Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Modelling Human Expert Behaviour in an Unreal Tournamenta 2004 Bot Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Code Reimagined: Gamificación a través de la visualización de código. Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Testing the Differences of using RGB and HSV Histograms during Evolution in Evolutionary Art. Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Using SOAP and REST web services as communication protocol for distributed evolutionary computation Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Estudio sobre algoritmos genéticos en la nube y el modelo de programación MapReduce Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
A service oriented evolutionary architecture: applications and results. Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Migration study on a pareto-based island model for MOACOs Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Developing services in a service oriented architecture for evolutionary algorithms Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Pareto-based multi-colony multi-objective ant colony optimization algorithms: an island model proposal Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Towards a multiobjective evolutionary approach to inventory and routing management in a retail chain Publicado en 31/12/2013 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Dealing with noisy fitness in the design of a RTS game bot Publicado en 31/12/2012 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Testing diversity-enhancing migration policies for hybrid on-line evolution of robot controllers Publicado en 31/12/2012 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Distributed evolutionary computation using SOAP and REST web services Publicado en 31/12/2012 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Parallel Approaches in MOACOs for Solving the Bi-criteria TSP: A Preliminary Study Publicado en 31/12/2012 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Adaptive bots for real-time strategy games via map characterization Publicado en 31/12/2012 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Effect of noisy fitness in real-time strategy games player behaviour optimisation using evolutionary algorithms Publicado en 31/12/2012 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Determining the significance and relative importance of parameters of a simulated quenching algorithm using statistical tools Publicado en 31/12/2012 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
The Use of Video-Gaming Devices as a Motivation for Learning Embedded Systems Programming Publicado en 31/12/2012 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
A study of parallel approaches in MOACOs for solving the bicriteria TSP Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Optimizing strategy parameters in a game bot Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Context-awareness in a service oriented e-health platform Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Optimizing player behavior in a real-time strategy game using evolutionary algorithms Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
SOAP vs REST: Comparing a master-slave GA implementation Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Analysing the performance of different population structures for an agent-based evolutionary algorithm Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Docencia de arquitectura orientada a servicios Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Web 2.0: Arquitectura orientada a servicios en Java Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Experiencias en la asignatura Diseño y evaluación de configuraciones Publicado en 31/12/2011 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
An evolutionary approach to integrated inventory and routing management in a real world case Publicado en 31/12/2010 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Controlling bots in a first person shooter game using genetic algorithms Publicado en 31/12/2010 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Genetic evolution of fuzzy finite state machines to control bots in a first-person shooter game Publicado en 31/12/2010 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez
Otras Arquitecturas y metodologías SOA Publicado en 31/12/2010 el 23:59.Escrito por Pablo García Sánchez